Miluji emoční meditace. Mají totiž jednu obrovskou výhodu. Ať už si chcete přitáhnout štěstí, úspěch, partnera, nemusíte mít žádnou konkrétní představu. Stačí jen mít touhu.

K meditaci potřebujete jen být v klidu a sama ( sám ) v místnosti, ať vás neruší energie ostatních. Pohodlně si sedněte, pokud vám to fyzička dovolí, spojte si chodidla k sobě. Není to však podmínkou.

Dýchejte, nemusíte nijak hluboce, jen tak, jak je Vám to příjemné. Vybavte si situaci, kdy jste cítila ( cítil ) štěstí. Nelamte si hlavu, zda to bylo velké nebo malé štěstí, nebo co to štěstí způsobilo. Vesmír nerozlišuje větší nebo menší štěstí. To dělá jen naše ego.

Snažte se ponořit do té situace, jako by jste ji prožívali znovu. Představte si světlo ve vaší hrudi. V tom světle je to vaše štěstí, nechte to světlo prostoupit do celého těla a vydržte co nejdéle. Časem pak nechte to světlo prostoupit i mimo vaše tělo do co největšího prostoru kolem vás.

A to je všechno, ještě si přečtěte praktické tipy.

TIPY

  1. Pokud pocítíte nával emocí a to i nepříjemných , nechte je proběhnout. Tělo se zbavuje negativní energie. Naopak, je to známka toho, že to děláte dobře.
  2. Jakékoli myšlenky v průběhu meditace vnímejte, ale nedělejte si na ně žádný názor, nehodnoťte je , ani nepotlačujte. Vesmír Vám tak ukazuje možné vzorce, které Vám brání ve štěstí, nebo naopak Vám dává návod na štěstí. Hledejte v těchto myšlenkách souvislosti.
  3. Meditujte nejlépe ráno a večer.
  4. Pamatujte, přitahujeme si to, co cítíme. Pokud tedy přes den z 90 % cítíme frustraci, přitahujeme si 90 % situace, kdy se budeme cítit frustrovaně. Tato meditace Vám pomůže vylepšit skóre. Záleží jen na Vás jak často budete meditovat a tím měnit to, cosi budete přitahovat.
  5. Až budete tuto meditaci zcela zvládat, stačí si jen v nepříjemných situací vybavit pocit štěstí a tím neutralizovat následky negativního zážitku na své tělo a svůj život.
  6. Tato meditace je universální a můžete ji používat na cokoli, co si chcete přitáhnout. Např. pokud si chcete přitáhnout úspěch, vybavte si ho a pak se v meditaci přeneste k Vám do práce a udržte si v sobě pocit úspěchu, nebo lásku, každý z nás někdy miloval, třeba psa , kočku, opět si můžete vybavit ten pocit, když jste byli se svým mazlíčkem.